19 Şubat 2014 Çarşamba

NeşeLi Çiniler- Çini

Geleneksel Türk el sanatımız çinicilik, gerçekten çok keyifli bir o kadar da emek gerektiren zor bir sanat. Ama el emeği, göz nuru çiniler bir harika. Ben geleneksel yöntemlerle modern çiniler tasarlayıp boyamayı tercih ettim. Böylece çinilerin genç nesiller tarafından da beğenilmesini arzu ettim. Henüz yolun başındayım, daha kat etmem gereken çok yol var. Her birini büyük bir özenle yaptığım ve hiç bir yerde göremeyeceğiniz kendime özgü çini çalışmalarımı beğeninize sunuyorum. Şu an çinilerim satışta değildir. Haziranda sergiden sonra bazı çalışmalarımı satışa sunmayı düşünüyorum. İlgilendiğiniz bir çalışma olursa bana mail atın, müşterisi yoksa sizin de bir NeşeLi çininiz olabilir.


2 yorum:

  1. Yaptiklarinizin hepsi birbirindrn guzel ellerinize saglik.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

      Sil